njut av allt som världen har att erbjuda

Är på ett sånt humör att man vill inte prata med någon typ lämna mig i fred och stör sig på allt!
Jag tänkte inte uttrycka mig på bloggen lite och slänga mina åsikter här.

Jag kanske är den ända som stör mig på folk som försöker pressa en till exempel jag har en bra låt på datorn men sitter inte vid datorn kanske på två dagar så pressar någon skicka skicka, kan du skicka nån gång är det svårt eller! Jag tål inte sånt jag känner typ låt mig va, som att det är bråttom vi har all tid i världen.
Stress är inte något man vill leva med de kan ta död på en!

En annan sak som får mig o må dåligt är när smala personer som får på sig XS säger gud så tjock jag är framför en tjej som har kurvor. Vad är då deras syn på hur tjejer ska se ut, att man ska kunna köpa kläder på barn avdelningen?! Förlåt men jag fattar inte hela grejen med den perfekta kroppen, alla kroppar fungerar olika visa kan äta som en ut djur o försöker gå upp i vikt för att få kurvor men går inte upp och så finns det dom som äter mindre för de inte vill ha så mycket kurvor. 

Jag är en tjej som har kurvor och jag är stolt men de finns visa stunder de är så att jag hör folk man umgås med säger vad tjock dom är, när man är lite större än dom vad tycker då om mig, man tvivlar sig själv då i alla fall jag!
För det här samhället vi lever i är ju alla så utseendefixerad

Vill verkligen ge ut budskapet Va nöjd med dig själv för de är du värd! Livet är kort varför vara deppig över din kropp, njut av allt som världen har att erbjuda


De är mina åsikter alla har sin rätt att få ut den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0