god morgon :)

Är uppe med tuppen för läkaren  ringde o förklara att jag måste ta mere tester yeah jätte roligt. förklarar varför jag måste ta tester de är så att mitt halva ansikte förlamades sen i februari vart det helt normalt igen de var ingen fästing så dom vet inte än vad det beror på bara vänta o se. Idag är det fredag och mamma ska inflyttningsfest med hennes jobbar kompisar o jag vet inte än vad jag ska göra om jag ska gå på bio har inte hört något en eller gå ut med några tjejer , för puls nattklubb hade något tema vit men eftersom det är fredag vet jag inte om de kommer folk iaf. De är så trist i en stad som har en nattklubb  för 18+ men de borde finnas en till för 20+ okej de finns en som är 21+ på fredagar och 23+ lördag men kommer jag in nae fett jobbigt måste till samma ställe varje gång man går ut alltid samma folk eller så är det 18 som är lite slampiga eller leker sig något. aja jag går bara dit för att dansa och ha roligt me kompisar. Nu ska jag hjälpa mamma städa lite :) hoppas ni får en trevlig fredag puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0